ďťż

Znaleziono 8784 haseł

Monitor pomocy w kupnie
mam oferte kupna monitora 19" Daewoo za 500zl w idealnym stanie ale czy sie oplaca ?? nie jest to monitor z plaskim kineskopem ! nie znam dokladnego modelu ale chyba nie jest ich zbyt duzo. Czy ktos moze to uzywa czy to pieniadze wyrzucone w bloto ?
...


CAŁA PRAWDA O SiS655
Mam zamiar kupic te płytke i z tąd moje pytanie czy ktos juz ma takowa na sisie 655 czy to prawda ze z tym chipsetem tylko ddr 333 mhz wspolpracuja w dualu czy wyzsze tez no i czy tez jest podatny na ekstremalny overclocking , bo z postów ktore przeczytalem to sis nie bardzo z ekstremą ma wspólnego CO WY NA TO ???A moze GIGABYTE.
Prosba do moderów o...


Dual DDR a DDR333 i DDR400
Witam,

Wiem że płytki na NForce2 najlepiej działają w trybie DualDDR gdy pamiątki idą synchronicznie z prockiem.
Tak więc jeśli wykręci się 1700+ magistralą na 166 to czy jest sens kupować pamiątki DDR400??
A może lepiej szyne ustawić na 2000MHZ?? Wtedy to ofkoz DDR400.
Weźcie pod uwagę że proc będzie max na...


ASUS A7N8X/Deluxe 1004 BIOS
Wiem, że nie to forum, ale tutaj zagląda więcej osób a sprawa jest dość ciekawa jakby nie rzec :-).

"16 maja ukazał się nowy, w pełni oficjalny BIOS w wersji 1004 do płyt Asusa z serii A7N8X (dla "revision" poniżej 2). Nowy BIOS przede wszystkim dodaje obsługę procesorów "Barton" pracujących z 400MHz FSB (DDR)! Wcześniej zarezerwowane to...


Sklepy komputerowe
Mam taka prosbe. Czy moze mi ktos podac jakies sklepy komputerowe w USA(najlepiej CA a juz wogole San Francisco)?? Stronki www bym prosil.
Dzieki.
...


Partycje pod Win XP
Witam,
Wraz z zakupem nowego pudła będę się mógł spokojnie przesiąść na Win XP Pro. Mam więc w związku z tym pytanie odnośnie

najlepszego podziały dysku na partycje.
Obecnie mam Win2K Pro i taki podział:
I SYSTEM - 2.25 GB (nie zdarzyło się jeszcze by dysk był zajęty w więcej niż 50%)
II - PROGZ - 4.99 GB -...


NF7 czy NF7-S potrzebuje szybk odpowiedzi - please!
Otoz tak. Wczoraj po tygodniu oczekiwan dostalem wreszcie mojego Abita. Tyle ze ku mojemu zdziwieniu nie jest to NF7-S tylko NF7 8O .
No i sciana...., zadali mi cwieka ;)
I teraz stoje przed dylematem NF7 za 520 pln, ktory mam w domu i ktory smiga jakj na razie 10 x 205, czy zamawiac NF7-S np. w Siriusie za 560, a NF7 oddac, bo moge...


ECS - plyta high-end
ECS zmienia zupelnie oblicze firmy produkujacej najtansze plyty glowne na firme robiaca naprawde dobre i dobrze wyposazone produkty

po swietnej l7s7a2 pod amd zrobili swietna plyte pod p4
http://www.sirius.pl/news.php?id=1848&PHPS...88f15eea71c4b1f
...


wyjscie tv i radek 9100 pomożecie ??
mam taki problemik postanowiłem pobawić sie tym wyjście tv i kupiłem sobie na giełdzie kabelek s-video jack------------euro i tak podpiełem i ide looknać na tv no ciuloza mryga cały obraz chodzi troche sie poprawiło jak pogrzebałem w opcjach ale nadal nie moge ustawić kolory są jakieś mdłe obraz tak jaby chodzi takie migiełki kolorowe po nim śmigają jak...


46 stopni na procku i zwisy
sprzęt jak w podpisie,
poniżej temp 46 stopni wszystko gra ale gdy procek osiągnie 46 stopni następują non stop zwisy, co może być nie tak przecież nie jest to duża temperatura? procek dziala na napięciu default.
...


Co wybrac?
Wiec chciałem zakupić aparacik mając do dyspozycji max 500 zeta...
Funkcje jakie powinien posiadać:

:arrow: Lampa błyskowa
:arrow: Rozszerzenie pamięci
:arrow: Powinien być zasilany bateriami lub z zasilacza ( nie to co gsmarty, z USB )
:arrow: Najlepiej żeby oprócz robienia fotek nagrywał...


Czy te pamieci z opisu beda dzialas z nforce2 dwu kanalowo??
Czy te pamieci z opisu beda dzialas z nforce2 w trybie dwu kanalowym??
...


Jaka obudowa do P4... ?
Jak w temacie. W komputroniku znalazlem cos takiego "Codegen Super Power 6064 Midi ATX 300W pod P4 + neon" za 220zl
Myslalem tez o jakiejs tracera.A komp bedzie P4+radek9700 Moze poradzicie co wybrac, tylko nie jakies kosmiczne ceny :/
nie bede zakladal wc, planuje to w przyszlosci.Na razie chyba wsadze tam Volcano7+, wydaje sie byc...


Diagnostyka HDD
Ściągnąłem program (Powermax) ze strony producenta, uruchomiłem i:
-przy teście podstawowym (Basic Quick Test) dysk nie potrafił zdiagnozować S.M.A.R.T. (podał kod błędu)
-podczas testu zaawansowanego (Advanced Test) program wykrył błędy - niestety podał tylko lakoniczną informację, a nie dokładny opis
W tej chwili...


ZASILACZ ATX- SCHEMAT
Witam wszystkich
Poszukuje SCHEMATOW ZASILACZY ATX
jesli kto jakowy gdzies ma lub widzial to prosze o przesłanie na maila
Interesuje mnie rowniez rozpiska wtyczki ATX

dzieki za wszystko

a tak przy okazji co myslicie o polaczeniu dwoch zasilaczy rownolegle wtedy nawer codeshity nie beda...


Yet another :)) Pytanie o zasialacze DEER
Jak oceniacie takie zasialcze .Chodzi mi glownie o model 350W ?Prosze o konkretne odpowiedzi
Pozdr.
acd
...


Które pamięci DDR??
Wiem, że już było kilka podobnych tematów, ale mam dylemat od dłuższego czasu jeśli chodzi o pamiątki do mojego zestawiku jak w popisie. Co wybrać? Pomóżcie, błagam...

Znalazłem cos...


GRAFIKA
Witam! W najbliższym czasie chciał bym kupić jakomś karte graficzną do 280 zł. Wiem ze za tyle nie kupie nic specjalnego, ale niezabarodzo się na tym znam. Czy mogli byscie mi cos doradzic??

Jak patrzyłem w cennikach to w tej cen9ie widzialem takie karty jak :

gf MX 440 64 mb ddr tvout
gf MX 440SE 64 mb sdr...


Skaner Microtec 3800
CO sądzicie o wyżej wymienionym skanerze ? Warto brać ... nie zależy mi na jakiś super sprzęcie ... ot do szkoły, jakies zdjęcia na strone zeskanować. A może coś innego tak do około 300 zł np. Mustek BearPaw 1200TA ? Jeżeli ktoś ma tego Microteca i mógłby coś zeskanować to bardzo by prosił o przesłanie na @.
...




Strona 1 z 463 • Znaleziono 8784 haseł • 1 , 2, 3, 4, 5 ... 463